»Večina potrošnikov se ob tem počuti opeharjene, zato lahko rečemo, da je skrčflacija do potrošnika neprijazna praksa.«
»Potrošniki naj ne bodo na avtopilotu. Tudi pri živilih, ki jih redno kupujejo, naj občasno preverijo njihovo ceno za enoto, velikost pakiranja in njihovo sestavo. Če opazijo, da je proizvajalec zmanjšal količino izdelka oziroma spremenil njegovo sestavo ter kakovost, na trgu poiščite alternativo. S tem boste podprli proizvajalce, ki takšnih, do potrošnika neprijaznih praks ne uporabljajo.«
»Na splošno opažajo, da je slovenski javni prevoz neprijazen do novih uporabnikov, saj je zelo zapleten.«
»Predlagana parkirnina v višini treh evrov na uro je precej 'neprijazna' do obiskovalcev.«
»Neprijazna dejanja proti našim medijem v tujini«
»Slovenski taksisti aktivno povedo, da so proti slabim praksam, kot je Uber – slaba praksa, kako razvrednotiti delo, ogroziti potrošnika in državni proračun.«
»To je pomemben trenutek za potrošnike in podjetja, ki so trpeli zaradi škodljivih praks velikih tehnoloških podjetij. Ta zakonodaja bo ponovno uravnotežila digitalne trge, povečala izbiro za potrošnike in odpravila mnoge slabe prakse, ki so jih v preteklih letih izvajala velika tehnološka podjetja.«
»Ker nas ni obvestilo o prijavah nepoštenih praks v mesnicah in je tako ogrožalo zdravje potrošnikov več kot tri mesece.«
»Banke iz teh izjemno neprijaznih držav zadržujejo prenose plačil.«
»Do starejših so odzivniki oziroma telefonske tajnice skrajno neprijazni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju